czwartek, 30 lipca 2015

Przerwa

Witam!

Przepraszam, że tak długo nie napisałem. Jestem w Anglii spotykając z firmami, które chcą wejść na rynek polski. Byłem w Bristol, Ipswich, London, Northampton, Newcastle, Wakefield, Derby w trzech tygodniach, więc niestety nie miałem czasu napisać.

Więc zostawię Was z tą flagą. Moi rodzice są trochę szaleni, i jak ja ich odwiedzę, zawsze to wiszą. Wiem, że to flaga dla wojska, ale oni nie wiedzieli. W jednym ładnym dniu zrobiłem to zdjęcie jej.

To flaga mnie inspiruje. Dumny jestem, że Polska to kraj, w którym mogę mieć. Dumny jestem, osiągnięć Polaków i dumny jestem, pokażać Brytyjczykóm, dlaczego warto sprzedać i handlować z Polską.

Jak jedna brytyjska firma napisała do mnie przez email (po polsku!) Niech żyje Polska!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz