wtorek, 7 lipca 2015

Powiśle

Dużo napisałem w ostatnich blogach i szacunek dla tych, którzy potrafili przeczytać ostatnie tysiąc pięćset słów do końca! 

Przez chyba pięc lat chciałem kupić aparat fotograficzny. Michael Dembinski duzo korzysta z swoich w pisaniu blogów, i jakaś komorka na pewno nie daje ten sam efekt. Jak przyjechałem do Polski, napisałem blog w j. angielskim o życiu w Polsce i używałem moją komórkę, żeby pokażać ludziom, jak życie tu wygląda. Wyniki nie zawsze były najlepsze, ale jakoś tak pokazałem kawałek tego narodu: 

Pijany mężczyzna w autobusie

'Spać mi się chcę'

Do góry, chłopaku! 
Moje ulubione zdjęcie z tamtych czasów zrobiłem na Ursynowie podczas targu. Było mróz, temperatura z odczuwalną była -27.  Na tym zdjęciu są kobiety kupujące koszuli, lub negocjujące z sprzedawcą.  To było w 2011, ale wygląda jak w 1970 r. 



W każdym razie teraz moge robić najłatwiejszy blog leniwego blogera - zdjęcia z swojej okolicy ;)

Stara kamienica odbudowana na Górnośląskiej. Uwielbam ten styl. 
Lubię ten mural na Wilanowskiej. Chociaż twarzy dzieci są trochę żle zrobione 

Zaskoczyło mnie zobaczyć tę dziwną twarz na Okręgu 

Trudno chodzić po tym miejscu i nie myśleć o cierpieniu mieszkańcówWarszawy 

Jestem fanem oldskulowanego pisania polskiego.

Cześć i Chwała 

1 komentarz: