środa, 21 sierpnia 2013

Lwow! 4 Odcinek - Pierwsze Momenty

W drodze, rozmawiałem z tą Yulią, i poinformowała mnie, że mieliśmy przystanek na dworcu kolejowym. Wdzięczny byłem, ponieważ nasz hotel był blisko tego dworcu. W jakiś triumfu Ukraińskich planerow, dworzec autobusowy jest lokalizowany daleko od centrum, i daleko od dwocu kolejowego. Dobrze wiem, że pierwsze 1-2 godziny w nowym miejscu jesteś zdisorientowany, sz. Ponieważ nie nauczyłem się alfabetu tego języku.

Więc pożegnałem Yulią na dworcu. Zawsze się interesuje mnie, jak ludzi, którży 9 gz. Nie się widzieliśmy, i którży nigdy nie bedą widzieli na przysłośći, pozegnają. Jakoś tak to był intymny, ona spała na moim ramionie, chociaż w tym samym momencie, to był nic. Jak wydoroślemy, spotykamy z wielu tych typu ludzi. Spotkamy, porozmawiamy, mamy moment, i już koniec. Ile tysięcy tych momentów miałem, w których byłem fasynowany przez ludzi?

Ten pan w samolocie, który narżekał o muselmanach w Anglii, życie w Polsce (co Polytik był albo koruptowany albo pod pantoflem międzynarodowej konspiracji Żydów itd. Namówił cały czas do mnie i szybko miałem dosyć. 

Sonia, z którą spotkałem na Lotnisku i rozmawialiśmy przez 9 godziny bez przerwy. Mieliśmy ochotę być w kontakcie, ale nigdy nie słyszałem od niej.

Ta kobieta w pociągu, która jeździła do Frankfurta, żeby spotkać z Chłopakiem.

Ten młody Polak, z którym porozmawiałem pól po Angielsku i pól po Polsku, o jego życiu w Anglii i moi wrażenie życiu Polski. 

Jeździmy w innych kierunkach, ale dla jednego momentu mamy kontakt i, jak Amerkanowie mówimy, i w słowach tej reklamy T-mobile, jest tą chwilą, w której lączymy.

I jak spodziewałem, byłem zdisorientowany, spalem chyba 1-2 gz. W autobusie i nie mogłem zrozumieć ani jednego znaku, ani jednej konwersacji z jakaś Babcią (celem zawsze jest pytać Babcią, które zawsze dobrze znają tą okolicę i jak pomagać).

Wreszcie znalazłem hotel, gdzie spotkałem z Nastią i Oksaną, i  naszą przygodę zaczynała :)





2 komentarze:

  1. nie tak dobrze pamietam ze bylam na twoim ramienie i czy w ogolie bylo tak. jezeli tak, poweic mnie, kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Julia, chyba nie pamietasz, bo spalas?! :) To bylo w ciagu podrozu, i nie chcialem cie ubudzic. Ale jak zawsze, bylem dzentelmanem! Ciesze sie, ze przecytales moj blog, jak obiecowales :)

    OdpowiedzUsuń