sobota, 6 czerwca 2015

20,000 tysięcy hitów!

W tym tygodniu statystyki tego blogu pokazały, że miałem do tej pory  20,000 tysięcy hitów od początku pisania w Marcu 2013 r. W tym okresie, napisałem 68 indywidualnych postów. Ostatni blog (który pisałem po angielsku) o życiu w Polsce pisałem 358 blogów ale miałem tylko 45,000 hitów. To znaczy, że przeciętne blogi dostają 295 hitów indywidualnie

Większość czytelników są z Polski, oczywiście.

Polska – 11,852
Stany Zjednoczony – 2307
Wielka Brytania – 1107
Ukraina – 1107
Francja – 491
Niemcy – 451
Rosja – 337

Widzę trend w Anglii, że coraz mniej ludzi piszą blogów. Dla mnie to świetny sposób uczyć się Polskiego i być bardziej komfortowy z pisaniem, bo zawsze lepiej mówiłem po Polsku. Ale widzę zalety z używaniem twitter’a, LinkedIn i V-logs na YouTubie – to szybciej, i niestety wszyscy myślą, że mają  coraz mniej czasu na czytanie czegoś. Ach! To paradoks technologii.

Chciałbym mocno podziękować Michaelowi Dembinskiemu, bo jego blog jest głównym źródłem hitów dla mnie. Jestem jakimś literackim tasiemcem w żołądku jego kreatywności, bez wątpliwości.

Ale przede wszystkim, chciałbym Wam podziękować, że czytajcie mnie, że komentujecie (od czasu do czasu), że temat tego brytyjskiego obcokrajowca mieszkającego w Polsce jest dla Was ciekawy. 

Mam jedno pytanie – czy znacie innych obcokrajowców, którzy piszą po polsku o swoich życiach lub wrażeniach Polski? Poszukałem ich wygugolwałem, ale nic. Czy jestem Ostatnim, lub może nawet Pierwszym Mohikaninem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz