sobota, 9 stycznia 2016

Mysląc o stworzeniu agencji eksportowej – Polska powinna skorzystać z brytyjskiego przykładu

Napisałem artykuł (po polsku) o nowej polskiej agenci eksportowek, którą pragnie stworzyć nowy rząd. Według mnie, to naprawdę dobry szans dla polskich firm które chcą sprzedać. Oto link do artykułu:

https://www.linkedin.com/pulse/mysląc-o-stworzeniu-agencji-eksportowej-polska-powinna-patrick-ney-1?trk=pulse_spock-articles

Jestem na urlopie w tym tygodniu ale też pracuję nad drugim takim artykule, też blog o imigracji brytyjskiej i przeczytałem tę książkę:



Bardzo dobra, ciekawa relacja z drugiej wojny światowej. Moje czytanie w j. polskim zaczęło otworzyć dla mnie nową perspektywę Polskiej historii oraz rzeczywistości. Mam na przykład nową opinię Powstania ale oto w innym blogu na przyszłości.

A teraz, do plaży!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz